Parduotuvės taisyklės

Pristatymas

1.1. Pardavėjo tikslas – per 3-5 darbo dienas nuo prekių apmokėjimo Pirkėjo užsakytas prekes perduoti siuntų gabenimo tarnybai.

1.2. Siuntų gabenimo tarnyba įsigytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu pristato:

1.2.1. per 2-3 darbo dienas, jei prekės pristatomos Lietuvoje;

1.2.2. dėl Kitų šalių teirautis telefonu ar elektroniniu paštu;

1.3. Prekių pristatymo paslaugas teikiančios bendrovės: Lietuvos paštas, UAB Omniva LT.

1.4. Užsakymai bus išsiunčiami per bendroves, Lietuvos paštas,  UAB Omniva LT.

1.5. Visa informacija apie bendrovių: Lietuvos paštas,  UAB Omniva LT darbo valandas (pristatymo laiką) ir paslaugas yra nurodyta jų interneto svetainėse, kuriose yra kiekvienai šaliai, kurioje bendrovės vykdo savo veiklą, skirtas atskiras tinklalapis.

 

Grąžinimas

  1. Perkant parduotuvėje flowersbygp.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos jei:
    1. 1.1 prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
      1.2 prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos ženklinimo etiketės ir kt.);
      1.3 grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija ir originaliu įpakavimu.
  1. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
    1. 2.1 kreiptis elektroniniu laišku į info@flowersbygp.lt:
      2.2 prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
  1. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
    1. 3.1 dovanų kuponas;
      3.2 prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą;
      3.3 kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
  1. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius. (punktai 2.1, 2.2)
  2. Grąžinama pinigų suma vartotojui už netinkamą prekę yra įsigyto produkto kaina be pristatymo mokesčio. Pristatymo mokestis klientui nėra grąžinamas. 
  3. Pirkėjas gali keisti prekę ir savo pasirinkimu reikalauti:
    1. 6.1 kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo klaidos;
      6.2 kad prekė būtų pakeista dėl netinkamo dydžio.

Mes galime atsisakyti priimti prekę, jei buvo padaryti prekės išvaizdos pakeitimai, defektai.